A Red Bull csapatfőnöke nem tagadta, hogy rengeteg munkát fektettek a helyes beállítások megtalálására Monzában, és talán Szingapúrban is leszorítóerő nélkül kellene menniük:
„Talán leszorítóerő nélkül kellene futnunk, mint Monzában” – viccelődött Horner.
„Ez egy teljesen más kihívás lesz: a pálya tele van bukkanókkal és a legkeményebb helyszín a hátralévő futamok közül. Fizikailag megterhelő és sokkal több kanyar van Szingapúrban, mint bármelyik másik pályán.”
„Nagy leszorítóerőt igényel. Tavaly szorosan Fernando Alonso mögött végeztünk a második helyen. Ez egy olyan verseny, melyet még nem nyertünk meg, de átkozottul szeretnénk.”
„Az időjárás kegyetlen tud lenni és még sohasem volt esős versenyünk Szingapúrban, ami figyelemre méltó.”
Horner bevallása szerint a monzai siker a kemény munkának és az előrelátó tervezésnek köszönhető:
„Az RB7-es sikere annak a rengeteg erőfeszítésnek tudható be, melyet az alacsony leszorítóerős beállításokba fektettünk.”
„Monza egy olyan pálya, melyre már külön hangsúlyt fektettünk akkor, amikor erre a szezonra készültünk. Eldöntöttük, hogy iszonyatos mennyiségű munkát áldozunk erre a pályára, hogy valami magáért beszélő eredménnyel hagyjuk el ezt a helyszínt. Az aero részleg fenomenális munkát végzett. Természetesen nagyon agresszívre vettük a váltófokozatok kiosztását és a beállításokat is.”