Magyar Nagydíj
fordította: Piper 2010.07.30. 17:37
-csütörtök-péntek-szombat-vasárnap
2010. Július 29., Csütörtök
Hi!
El kell ismernem, a múlt hétvége után az ember azt hiheti, hogy nekem minden mennyiségben el kellett gondolkoznom a rajton. De nem tettem.
A hiba, amit Hockenheimben vétettünk, két helybe került, de megtaláltuk és ügyelni fogunk rá, hogy még egyszer ne forduljon elő.
A rajtoknál egyszerűen sok apróságra kell figyelni: Hogy reagál a kuplung vagy hogyan viselkedik az autó az első néhány méteren. Ez nagyban függ az elektronikától is és ez volt nálunk is múlt héten a probléma.
Természetesen az ember abban a pillanatban bosszankodik egy keveset, de ezt a sisaknak köszönhetően nem látni. Csak a szituációban gondolkodunk, mi a legjobb, amit tehetünk, hogy csökkentsük a károkat. Bár az ilyen dolgokat előre szépen el lehet képzelni, de a legtöbbször másképp jönnek, mint ahogy az ember elképzelte. Az embernek, mindegy mi történik, sosem szabad lógatnia a fejét és mindig tovább kell csinálni.
Azt sem hagyhatjuk, hogy a külső viták és események befolyásoljanak minket. Szívesebben koncentrálunk teljesen magunkra és szeretnénk a lehető legtöbb pontot elhozni, hogy a végén a legtetején állhassunk. Ez épp úgy vonatkozik a Világbajnokságra, mint a konstruktőri világbajnokságra.
A futammal kapcsolatban a Hungaroringen nagyon pozitív vagyok és nem aggódom a Ferrari miatt, még ha a múlt héten nagyon gyorsak is voltak. Az autónk mindig újra bebizonyította a gyorsaságát és megbízhatóságát, és biztos, hogy ezen a hétvégén is remek teljesítményt fog hozni.
Viszlát holnap, Sebastian
2010. Július 31., Szombat
Hi!
Micsoda nagyszerű nap! Persze a szombat nem olyan fontos, mint a vasárnap, de egyhuzamban a negyedik pole pozíció után büszkék lehetünk magunkra. Ez a nap a csapaté, akik újra odatettek nekem egy remek autót, amivel miénk a legjobb kiindulási helyzet holnapra. Holnap a rajtnak is jól kell sikerülnie. Tény, hogy az elmúlt futamoknál volt egy pár nehézségünk, de azt hiszem, ezek nem fordulnak elő újra.
Az is jó, hogy van egy kis időpárnánk /idő különbség/ az üldözőinkhez képest, de végül ez a rajtnál akkor is csak nyolc méter lesz.
Nem több és nem kevesebb. Egyszerűen arra kell figyelnünk, hogy holnap a legjobban induljunk és így az autónkkal, ami ezen a pályán még mindig a leggyorsabbak közé tartozik, kiautózzuk az előnyünket.
Még egy apró dolog: Ma elvesztettem egy kis részt az autóból, de én magam észre sem vettem. Semmiféle hatása nem volt magára az autóra és időközben kijavították. Tehát nincs semmi probléma.
Nagyon várom a holnapi futamot és reménykedem egy tökéletes rajtban!
Viszlát holnap, Sebastian
2010. Július 30., Péntek
Hi!
Az első szabadedzés igazán jól ment ma. Természetesen az idők még nem mondanak túlságosan sokat, de azért mégis fontos, az élen lenni. Összességében nagyon elégedett vagyok, nem volt semmi probléma az autóval és abszolút kifogástalan péntekünk volt.
A Ferrari a várakozásoknak megfelelően erős volt, de mint mondtam, először ki kell várnunk, hogyan alakul minden holnap a kvalifikáción. Mi egyszerűen megpróbáljuk a tőlünk telhető legjobbat adni és azt hiszem, hogy ez holnap még nagyon szoros lehet. A McLarenek például már gyakran tettek hatalmas előrelépéseket éjjel. Sosem szabad lebecsülni a konkurenciát.
Talán még néhány gondolat a „Csapatszellem”-ről: Pilótaként az embernek muszáj egy kicsit egoistának lenni, különösen, ha a Világbajnokságról van szó. De azt gondolom, hogy ez az egészséges keverék, ami egy jó kapcsolatot képvisel. Mindig az eszemben a tartom a csapatot és a konstruktőri világbajnokságot, és természetesen szeretném mindkettőt megnyerni.
Halljuk egymást holnap a kvalifikáció után!
Egy azután remélhetőleg legjobb kedvű Sebastian
2010. Augusztus 1., Vasárnap
Hi!
Elvben jó futamunk volt, fontos pontokat hoztunk a csapatnak, de természetesen ma lehetett volna még többet. Egy kis figyelmetlenség a részemről sajnos megakadályozta ezt. Az én hibám volt.
Szóval, ez teljesen egyszerű volt: Azt hittem, hogy a Safety Car még megy egy kört és ezáltal keletkezett a távolság is. Az is nehezítette a helyzetet, hogy egyszer csak megszűnt a rádiókapcsolat a csapattal. Egy rádióüzenetre vártam, valami olyasmire: „Figyelem, ebben a körben bejön a Safety-Car” - de nem jött, bármilyen okból.
Az első pillanatban nem tudtam, miért kaptam bokszutca-áthajtásos büntetést, és ennek megfelelően ingerült voltam.
A végén aztán még Fernando mögé is beragadtam. Bár gyorsabb voltam, de itt tényleg kevés jó pillanat van az előzésre.
De mindent összevetve ez a téma holnapra feledésbe merül. Persze szebb lett volna egy bizonyos távolsággal nyári szünetre menni, de nem aggódunk. Ha az ember visszapillant mi már bebizonyítottuk, mi rejlik bennünk és két-három futam alatt megint minden máshogy nézhet ki.
Az autónk gyors és teljes bizalommal vagyok a csapatom és a teljesítményem iránt.
Most először összeszedjük magunkat a nyári szünetben és újra jelentkezem majd Spa-ból, a Belga Nagydíjról!
Addig Nektek is szép nyári szünetet kívánok!
Viszlát augusztus végéig
|