>>Sebastian Vettel Hungarian fansite| Minden 2010. és 2011. Világbajnokáról :)
Welcome

A legfiatalabb Forma1-es pole pozíciós, futamgyőztes, világbajnok és kétszeres világbajnok egy személyben. Ki ő? Sebastian Vettel. Szeretnél többet tudni róla? Nézz szét az oldalon és ismerkedj meg a fiatal német pilótával! :)
Kellemes időtöltést kíván a szerk: Gyöngyi
KérdezZ:
@

Kövesd az oldalt:

 
Navigation

*Főoldal*
*Menü*

*Vettel*
*Forma-1*

*Galéria*

*Fanlisting*

*Hírek*
*Extrák*
*Seb naplója*
*In English*

 
Translate

French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


 

 
Family

 
Chat
 
Következő futam

Német Nagydíj
(Grosser Preis von Deutschland
)
 

2012. július 22.

Tavalyi győztes: Lewis Hamilton
 

 
VB

Pilóták
Drivers’ championship

1. F. Alonso - 129p
2. M. Webber - 116p
3. S. Vettel - 100p

Csapatok
Constructors’ championship

1. Red Bull - 216p
2. Ferrar - 152p
3. Lotus - 144p


Brit Nagydíj után
After British GP

 
Cserék
Elite
Akinél régen volt friss azt levettem, ha újra elkezd frissíteni szóljon visszateszem



 

 



 
 

  Top

További cserék

 
Site infók
Szerkesztő:Gyöngyi
Társszerkesztő: Niki, Fanni, Piper
Design: Gyöngyi
Twitter: Blanka
KérdezZ:
@
Az oldal címe:
www.vettelfanpage.gp.hu
Indulás:2007. november 14.
Kódok:
LD


 

 

 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2007-11-14
 

 

ip-location

 

Friss
Friss : Vettel nyerte az újabb jerez-i tesztnapot

Vettel nyerte az újabb jerez-i tesztnapot

f1-live.hu  2010.02.17. 17:38

A Red Bull-Racing német versenyzője, Sebastian Vettel nyerte a jerez-i tesztsorozat mai napját. Vettel mögött a második helyen Lewis Hamilton zárt a McLaren-nel.

A képzeletbeli dobogó legalsó fokát a Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa foglalhatta el az F10-es versenygéppel.


A csapatok február első hetében megkezdték autójuk tesztelését, éles körülmények között. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) idén még inkább fukarkodott az istállókkal, csupán négy európai tesztet engedélyezett. Az újonc Team USF1 kivétel, mivel az amerikaiak engedélyt kaptak arra, hogy az államokban vigyék pályára – nem létező? – autójukat.

Az első kollektív teszt február 1-je, és 3-ika között került megrendezésre Spanyolországban, Valenciában. A hűvös, ám száraz valenciai kiruccanást a Ferrari nyerte. Az első két napon Felipe Massa, míg az utolsón Fernando Alonso végzett az élen az F10-es versenygéppel.

Valenciában hét csapat (Ferrari, Sauber, Mercedes, Toro Rosso, McLaren, Renault, Williams) képviseltette magát.

Egy héttel később egy házzal (jó nagy házzal!) arrébb Jerez-be utaztak a tesztelni vágyók. A dél-spanyolországi teszt finoman szólva sem volt kielégítő az istállók számára. A fent említett csapatokhoz a Red Bull-Racing, a Force India és az újonc Virgin GP csatlakozott. A „bikák” a helyszínen rántották le a leplet legújabb autójukról, az RB6-osról.

A négy napos tesztet javarészt esős körülmények mellett teljesítették a versenyzők. Nem egyszer fordult elő az, hogy már a reggeli órákban kialakult a végeredmény, és csak körök száma változott, mivel nem sokkal a start után leszakadt az ég, ázott a pálya.

Az első napon Nico Rosberg (Mercedes), a másodikon Kamui Kobayashi (Sauber), a harmadikon Jaime Alguersuari (Toro Rosso), a negyediken pedig Lewis Hamilton, és a McLaren-Mercedes vitte a prímet.

Az előrejelzések nem sok jóval kecsegtettek, ennek ellenére a csapatok visszautaztak Jerez-be a héten.

Az eddig megszokottakhoz hasonlóan reggel 9 órától egészen délután 5 óráig körözgethettek a pályán a pilóták. Mivel ebédszünetet nem iktattak be a szervezők, folyamatosan volt forgalom az aszfaltcsíkon.

A pályára elsőként Sébastien Buemi hajtott ki a Toro Rosso-val. A svájci után egy malajziai is akcióba lendült. Fairuz Fauzy-é volt az a megtiszteltetés, hogy a malajziai tulajdonban lévő Lotus néven futó csapat első kollektív tesztjén pályára küldje a T127-es kódszámú autót, amivel korábban Silverstone-ban tett meg pár bemutató kört.

Az első leállásra kicsivel több, mint fél órát kellett várnunk. Hamilton 9 óra 33 perckor a legendás hatos kanyarban (1997) parkolta le az MP4-25-öst. 20 perc pauza után folytatódhatott a móka.

Alig, hogy ismét zöldre váltott a bokszutcában a lámpa, újra piros jelzés volt érvényben. Ezúttal a Force India skót tesztpilótája, Paul di Resta volt a hunyó, aki a tizenhármas kanyarban túlságosan is agresszívnak bizonyult, kicsúszott.

A délutáni órákban Adrian Sutil tesztelhette a Force India VJM03-as autóját.

Mint tudjuk, az időjárás nagy úr, és ezt ma is megmutatta. Hol esett az eső, hol elállt, hol beborult az ég, hol hétágra sütött a nap Jerez-ben.

Az erős szélnek köszönhetően – már amikor nem esett – hamar felszáradt az ideális ív, így a csapatok folytathatták tesztprogramjukat.

A rossz időnek is betudhatóan, valamint annak, hogy Alonso csak pénteken ül autóba, lényegesen kevesebben látogattak ki a pályára.

Massa 13 óra 21 perckor parkolta le autóját a hatos kanyarban, ahol di Resta délelőtt meglátogatta a kavicságyat.

A Ferrari hivatalos tájékoztatása szerint egy megszokott problémával találtak szembe magukat. A jelentések nem technikai problémáról szóltak, egyszerűen állítólag kifogyott az üzemanyag az autóból.

Felipe előtt honfitársa, Rubens Barrichello vétette észre magát, amikor az FW32-es egyszerűen megállt a tizenötös kanyarban. A nap végén az autó ismét bemondta az unalmast. Egyelőre úgy tűnik, hogy a Cosworth motorral életre keltett Williams megbízhatósága nem a legjobb.

Ha már „ferraris” téma, akkor Michael Schumacher. Ma „Sumáker-en” volt a sor, hogy tesztelje a Mercedes W01-es autóját.

Sokak által csak „Buby Schumi-nak” becézett Sebastian Vettel az RB6-os versenygéppel rótta a köröket. Ezúttal egyszer sem kellett gyalogolnia, vissza a bokszutca felé, nem állt le a Renault erőforrással hajtott „bika”. A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz a helyszínen követte figyelemmel a történéseket.

A Renault F1 Team orosz pilótáját, Vitaly Petrov-ot küldte „hadba” az R30-assal. Petrov-hoz hasonlóan Timo Glock nem vitte túlzásba a mai napot.

Az újonc Virgin csapatnak már az első jerez-i teszten is akadtak problémái, bőszen… Alkatrész híján nem sokat lehettek a pályán.

Glock csak délben dugta ki az orrát a garázsból. Lehet, hogy a csapat felcsapott MacGayver-nek, és több elemből raktak össze egyet a VR-01-eshez.

A Sauber ezúttal nem parádézott, Pedro de la Rosa csendesen teljesítette programját.

Holnap folytatódik a körözgetés Jerez-ben.

Végeredmény

Hely Nemzetiség Versenyző Csapat Autó Idő Különbség Kör  
1.  Germany Sebastian Vettel Red Bull Racing RB6 1:22.593   99  
2.  United Kingdom Lewis Hamilton McLaren MP4-25 1:23.017 +0.424 72  
3.  Brazil
Felipe Massa Ferrari F10 1:23.204 +0.611 72  
4.  Switzerland Sébastien Buemi Toro Rosso STR5 1:23.322 +0.729 79  
5.  Spain Pedro de la Rosa Sauber C29 1:23.367 +0.774 76  
6.  Germany Michael Schumacher Mercedes GP W01 1:23.803 +1.210 111  
7.  Germany Adrian Sutil Force India VJM-03 1:24.272 +1.679 28  
8.  United Kingdom Paul di Resta Force India VJM-03 1:25.088 +2.495 74  
9.   Vitaly Petrov Renault R30 1:26.237 +3.644 55  
10.  Brazil Rubens Barrichello Williams FW32 1:27.320 +4.727 109  
11.  Malaysia Fairuz Fauzy Lotus F1 T127 1:31.848 +9.255 76  
12.  Germany Timo Glock Virgin Racing VR-01 1:32.417 +9.824 10  

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 


Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!