Kínai Nagydíj
Fordította: Fanni 2011.04.15. 22:23
2011. április 15.
Helló!
A mai szabadedzés nem csak azért volt jó, mert mi voltunk a leggyorsabbak, hanem azért is, mert a KERS-ünk tökéletesen működött.
Az utolsó futamon Malajziában, üzemen kívül kellett helyeznünk azt, de ma minden tökéletes volt vele.
Persze, még mindig maradt néhány dolog, amit javítanunkj és finomítanunk kell, de végül is ezért vagyunk itt a szabadedzéseken. Teljesen elégedettek voltunk a mai napunkkal kapcsolatban. Az egész edzés alatt kényelmesen éreztem magam és élvezetes volt vezetni itt Sanghajban.
Szóval csak élvezni akarjuk most ezt az egészet, és este össze fogunk gyűlni, hogy kielemezzük a többi csapat eredményeit. Ami fontos számunkra, hogy nagyszerű eredményt hoztunk össze, és hogy nem voltak problémáink!
Kívánjatok sok szerencsét a holnapi időmérőhöz!
A legjobbakat Kínából,
Sebastian
2011. április 16.
Helló!
Ez a helyes módja a nap befejezésének! Nagyon boldog vagyok, hogy megszereztem a pole pozíciót és hogy minden jól ment.
Mondhatjuk, hogy a tegnapi nap egy jó ómen volt a mainak, mert nem voltak problémáink és megfelelően éreztem magam a pályán és a kocsiban is.
Lewis Hamilton és Jenson Button is nagyon jók voltak ma, de a Mercedesnek (Nico Rosberg a 4. helyen végzett) is volt 3 jó körük. Tudom, néhány csapat meglepődhetett ma, de szerintem ez normális. A kérdés a pálya és az egyéb hatások. Néhány pálya nagyszerű az autónak és néhány nem, és valamennyinek már a végén vagyunk.
Most csak remélemni tudom, hogy holnap minden rendben lesz. Mi nagyon boldogok vagyunk az indulási hellyel kapcsolatban, de azt is tudjuk, hogy milyen gyorsan történnek változások itt Sanghajban. Még egy dolog ami miatt koncentrálnunk kell.
Az a tény, hogy Marknak problémái voltak a KERS-ével, természetesen érint engem is, de nem veszélyeztet. Folyamatosan dolgozunk rajta, hogy tökéletes legyen de egyszerre csak egyre tudunk figyelni.
Melbournebe teljesen tiltakoztunk a KERS ellen és Malajziában ki kellett kapcsolnunk a futam alatt. Az, hogy nincsennek vele porblémáink egy jó jel a jövőre tekintve, és szorítok, hogy ez maradjon így.
Néhányotok aki látta az időmérőt, megkérdeztétek magatoktól, hogy miért maradtam az autóban, miután visszaértem a pitbe. Nos, ez azért volt, hogy a FIA megmérheti az autók súlyát bármikor és meg akarták nézni ezt. Amíg nem szóltak, hogy kész, addig az autóban kellett maradnom. Valószínű lemaradtam az első szólásról, és úgy gondoltam, hogy maradok az autóban - csak a biztonság kedvéért.
Szorítsatok a holnap miatt!
Minden jót, Sebastian
2011. április 17.
A rajtom nem volt a legjobb, és valamilyen oknál fogva úgy tűnik, a bal oldali a rács rosszabb itt, mint a jobb oldali. Nem volt brilliáns és pozíciót is veszettem Jenson és Lewis ellen. Ezután türelmessé váltam. Úgy gondoltam, a gumikkal jobban is bánhatunk az első etapban, kint kellett maradnom, de végül ez nem sikerült, így ugyanakkor jöttem ki a boxba, mint Jenson. Egy meglepetés volt, hogy Jenson az én csapatomhoz állt be előttem, azt reméltem tovább megy.
Volt már egy hasonló este két évvel ezelőtt a Toro Rossoval - nem tudom, hogy mi motiválja az embereket, hogy a mi garázsunkba álljanak meg! Szerencsére ez nem okozott gondot és a srácok nyitva tartották a szemüket. Az élre tértem vissza, és próbáltunk kint maradni két kiállással. A középső etapnak egy kicsivel hosszabbnak kellett volna lennie, de a futam végén kitaláltam, hogy keményen jövök ki, és látthattam, hogy Lewis egyre közelebb és közelebb kerül hozzám. Próbáltam védeni a legjobban, ahogy tudtam anélkül, hogy elveszítenék túl sok időt a srácok mögött, de ő megtalálta az utat.
Ez egy nehéz futam volt és volt néhány hibánk is, de végül a második és harmadik helyen végeztünk, ami egy kiválló eredmény. Gratuláció Lewisnak és a McLarennek, jó munkát végeztek. Ez megmutatta, hogyha egy futamon kipróbálsz valami mást és hibákat vétesz, van valaki, aki megver téged.
Ez egy jó futam volt számunkra, sokat tanultunk a mai napom. Marknak is jó futama volt és egy jó helyezést ért el. Két kiállással, türelmesnek kell lenned és figyelned kell a gumikra, de ez ma nem működött.
|