Törökország
fordította: Piper 2010.05.28. 20:48
Ellopni szigorúan tilos
2010. Május 27., Csütörtök
Hello!
Most már hivatalos: Az új autómat „Randy Mandy”-nek hívják. Ma reggel adtuk neki a nevet. „Randy Mandy” rögtön mindannyiunknak tetszett – egy reális példája a jónak persze nincs. ;)
Itt Isztambulban a pálya felfelé és lefelé is megy, és azonkívül balra kell rajta autózni. Ez biztosan egy nehéz pálya, nekünk mindkét kezünk tele lesz.
Az új F-csatorna rendszer mindenképpen egy előnyt jelent, azt gondoljuk, hogy ez kettő-négy tizedet hozhat körönként. Hogy ez miképpen működik, azt csak a holnapi nap tudjuk igazolni.
Ma megkérdezték tőlem, hogy ki lesz a Futball Világbajnok: Természetesen Németország! Bár mint tudjuk, Michael Ballack megsérült, de ő morális támogatást fog adni a csapatnak. És ha túléljük a csoportszakaszt, akkor igazán messze juthatunk.
Viszlát később,
a ti Sebastianotok
2010. Május 28., Péntek
Hello!
A McLarenek erősek itt Isztambulban, de ők gyakran teszik ezt pénteken, ezért nem lepődtünk meg. A mi F-csatorna rendszerünk az autóba került, de sajnos még nem működik száz százalékosan. Az F-csatorna rendszert elég komplikált elmagyarázni de megpróbálom: Ha a pilóta a kezét vagy a térdét elmozdítja és ezzel egy lyukat zárva tart, a levegőt úgy eltereli, hogy a hátsószárnynál az áramlatot elbontja. Ezzel az egyenesekben kisebb az autó légellenállása, és ezáltal gyorsabb lesz. A kanyarokban persze ezt nem akarjuk, mert szükség van a leszorítóerőre, hogy gyorsabban érkezzünk a kanyarba. A rendszer működik, a váltás szintén, de a hatás, az áramlat elterelése, még nem egészen stimmel. A pálya egyébként meglehetősen csúszós amiatt, hogy itt az év során kevesebbet autóznak. Szükségünk van még egy kevés gumira.
Viszlát,
Sebastian
2010. Május 29., Szombat
Hello!
A Q1 és Q2 tökéletes volt! Randy Mandy kiállta a próbát. Gyors volt és megbízható. Nekem rögtön jó érzésem volt.
Helyezés: 1. a Q1-ben és a Q2-ben. Én bizakodó voltam, hogy ezt az eredményt a Q3-ban is újra meg tudom ismételni. De aztán történt valami az autóval, amiről még nem tudjuk pontosan, hogy mi volt! Már az első körben észrevettem. Ezért volt a 3. szektorban az időm egy katasztrófa – ennek ellenére még harmadik lettem.
A bal első kerék blokkolt fékezésnél. Azt gondoltam, oké, a francba, egyszer megtörténhet. Aztán megismétlődött a probléma, az autó nem úgy fékezett ahogy akartam, ezért kicsúsztam a kanyarban és aztán ez volt. Először azt gondoltam, a fékekkel van probléma, de a közelebbi vizsgálat kiderítette, hogy valami nem stimmel hátul az autóval – ami ahhoz vezetett, hogy a kerék blokkolt. Habár ez nagyon bosszantó volt, de egyébként az utolsó futamnál minden tökéletesen ment eddig a defektig. Ezért én még mindig bizakodó vagyok, hogy holnap a pódiumra autózhatok.
Viszlát holnap,
Sebastian
2010. Május 30., Vasárnap
Hello!
Ti már mindent láttatok arról, ami történt. Ezek olyan pillanatok egy futamon, amikben az ember az első húsz percben először visszahúzódik, és nem rögtön a kamerákhoz fut. Ezért érzek én gyakran együtt a focistákkal, akik közvetlenül a lefújás után adrenalinnal telepumpálva interjúkat adnak, amiket később talán megbánnak. Ennek ellenére: Nem hibáztam. Sokkal gyorsabb voltam, mint Mark. Én most meg fogom próbálni az egészet pozitívan szemlélni, mert újra megtaláltam a sebességet az autómban, ami az elmúlt két futamon hiányzott. Kanadában ez nehéz lesz a hosszú egyenesekkel, de én újra egészen támadni fogok...
A Ti Sebastianotok
2010. Június 03., Csütörtök
Hello!
Mark és én ma találkoztunk a gyárban Milton Keynes-ben és beszélgettünk az ütközésről Törökországban.
Egyetértettünk: A baleset szükségtelen volt és a csapatnak fontos pontokba és a VB vezetésébe került. Egyébként nekem is! Végül is mi mindketten versenyzők vagyunk, és mindig szeretnénk előrébb állni. Olyan szépen hangzik: Az okos enged.
A gyorsabbnak kell nyernie, így és nem máshogy! Most a témát kipipálhatjuk, és elő kell készülnünk Kanadára.
Viszlát legközelebb,
a Ti Sebastianotok
|